قراداد همکاری ایرباس و مرکز آموزش هوانوردی تجاری تایلند


بازدید : 665

ایرباس و مرکز آموزش هوانوردی تجاری تایلند برای انجام پروژه‌های مشترک در بخش آموزش خلبانان و تعمیرکاران هواپیما در این کشور قرارداد همکاری امضا کردند. طبق این قرارداد دو طرف روش‌های جدیدی را برای افزایش همکاری در آموزش هوانوردی در تایلند ارائه می‌کنند.


ایرباس و مرکز آموزش هوانوردی تجاری تایلند برای انجام پروژه‌های مشترک در بخش آموزش خلبانان و تعمیرکاران هواپیما در این کشور قرارداد همکاری امضا کردند.

طبق این قرارداد دو طرف روش‌های جدیدی را برای افزایش همکاری در آموزش هوانوردی در تایلند ارائه می‌کنند.   

ایرباس آموزش خود را در ابتدا با کلاس‌های تعمیر و نگهداری آغاز میکند و سپس کلاس‌های آموزش پرواز برای خلبانان ارائه می‌شود.

هدف این قرارداد اطمینان از کامل بودن گروه خلبانان، مهندسان و تعمیرکاران تایلندی برای شرکت‌های هواپیمایی تایلند و مراکز تعمیر و نگهداری این کشور است.

ایرباس پیشبینی می‌کند که در 20 سال آینده در منطقه آسیا به 220000 خلبان جدید و بیش از 260000 تکنسین جدید نیاز باشد. 

آدرس ارتباطی ما

برای ارتباط با تحریریه سایت به آدرس تلگرامی mohammad_shafikhani@ مراجعه نمایید.
به منظور تبلیغات در سایت  با آدرس تلگرامی mohammad_shafikhani @ مکاتبه نمایید .
برای اعلام مشکل در سایت و نظرات و پیشنهادات خود با آدرس support@aviationarticles.ir مکاتبه فرمایید.

پایگاه خبری و آموزشی Aviation Articles

ایده راه اندازی پایگاه خبری aviationarticlesبه بهمن  ۱۳۹7 برمی گردد. پایگاه خبری aviationarticlesبا هدف  آگاه و حساس سازی شهروندان وعلاقه مندان و در دسترس بودن تمامی تحلیل ها ومطالب روز هوانوردی ایران و جهان در حوزه تخصصی هوانوردی  آغاز به کار کرد.

پایگاهی که سعی دارد با بهره گیری از متخصصان با تجربه و مجرب صنعت هوانوردی ، مقالاتی نو ،جامع و مفید را دراختیارمخاطبان خود قراردهد.