پرواز هیجان انگیز در آسمان اقلیمی بی نظیر با هواپیماهای فوق سبک توسط شرکت راز طلایی پرواز


بازدید : 2468

لذت تجربه پرواز بر فراز تخت جمشید ، نقش رستم ، هفت برم، قلات ، سد درود زن، شالیزارهای کامفیروز و هزاران چشم انداز فوق العاده را میتوانید در فرودگاه زرقان شیراز تجربه کنید .

فرودگاه زرقان اولین مجتمع تفریحی ، گردشگری هوانوردی در ایران است . این فرودگاه در 25 کیلومتری شهر زیبا ی شیراز واقع است .ازجاده شیراز که به سمت اصفهان میروید قبل از مرودشت در بیست و پنج کیلومتری شیراز سمت راست فرودگاهی کوچک اما زیبا و مدرن زرقان قرار دارد .در این فرودگاه همه روزه پرواز تفریحی برقرار است وشرکت راز طلایی پرواز مستقر در این فرودگاه با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به آموزش دوره های خلبانی فوق سبک میکند .

سایت های دیدنی اطراف این فرودگاه در ایران یا شاید در خاورمیانه بی نظیر است . با پرواز در فرودگاه زرقان میشود از کوه ، دشت ، رودخانه و حتی مناظر تاریخی و فرهنگی مثل پاسارگارد و تخت جمشید لذت برد .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو پروازهای تفریحی و ثبت نام دوره های خلبانی فوق سبک  به شماره 09906741341 تماس حاصل فرمایید .

آدرس ارتباطی ما

برای ارتباط با تحریریه سایت به آدرس تلگرامی mohammad_shafikhani@ مراجعه نمایید.
به منظور تبلیغات در سایت  با آدرس تلگرامی mohammad_shafikhani @ مکاتبه نمایید .
برای اعلام مشکل در سایت و نظرات و پیشنهادات خود با آدرس support@aviationarticles.ir مکاتبه فرمایید.

پایگاه خبری و آموزشی Aviation Articles

ایده راه اندازی پایگاه خبری aviationarticlesبه بهمن  ۱۳۹7 برمی گردد. پایگاه خبری aviationarticlesبا هدف  آگاه و حساس سازی شهروندان وعلاقه مندان و در دسترس بودن تمامی تحلیل ها ومطالب روز هوانوردی ایران و جهان در حوزه تخصصی هوانوردی  آغاز به کار کرد.

پایگاهی که سعی دارد با بهره گیری از متخصصان با تجربه و مجرب صنعت هوانوردی ، مقالاتی نو ،جامع و مفید را دراختیارمخاطبان خود قراردهد.