کتاب مقدمه ای بر علم مواد در هوانوردی منتشر شد


بازدید : 757

کتاب مقدمه ای بر علم مواد در هوانوردی منتشر شد .تالیف:محمد شفیع خانی ،حسین عبادی،سینا سلیمانی

کتاب مقدمه ای بر علم مواد در هوانوردی منتشر شد .

صنعت هوانوردی که همواره دارای بالاترین تکنولوژی روز می باشد باید در انتخاب و بکارگیری بهترین مواد و آلیاژ پیشرو بوده تا به این ترتیب بالاترین ایمنی و کمترین وجود ریسک را در طراحی سازه یک هواپیما تجربه کند .

با وجود اهمیت ذاتی آلیاژشناسی در صنعت هوانوردی و با وجود واحد درسی با این نام و موضوع در هنرستان های هوانوردی، دانشکده ها و مراکزآموزش عالی رشته های هوانوردی و نبود یک منبع منسجم به زبان فارسی که اکثر نکات مطرح شده در واحد های درسی این علم را در برگیرد و دانش آموزان و دانشجویان و علاقه مندان به علم آلیاژشناسی و مواد در صنعت هوانوردی را از منابع موجود به زبان انگلیسی رهایی ببخشد ، تصمیم گرفتیم تا کتابی مقدماتی در علم  مواد هوانوردی منتشر کنیم .

تالیف: محمد شفیع خانی، حسین عبادی، سینا سلیمانی

130 صفحه

قطع وزیری

چاپ اول : تابستان 1401

آدرس ارتباطی ما

برای ارتباط با تحریریه سایت به آدرس تلگرامی mohammad_shafikhani@ مراجعه نمایید.
به منظور تبلیغات در سایت  با آدرس تلگرامی mohammad_shafikhani @ مکاتبه نمایید .
برای اعلام مشکل در سایت و نظرات و پیشنهادات خود با آدرس support@aviationarticles.ir مکاتبه فرمایید.

پایگاه خبری و آموزشی Aviation Articles

ایده راه اندازی پایگاه خبری aviationarticlesبه بهمن  ۱۳۹7 برمی گردد. پایگاه خبری aviationarticlesبا هدف  آگاه و حساس سازی شهروندان وعلاقه مندان و در دسترس بودن تمامی تحلیل ها ومطالب روز هوانوردی ایران و جهان در حوزه تخصصی هوانوردی  آغاز به کار کرد.

پایگاهی که سعی دارد با بهره گیری از متخصصان با تجربه و مجرب صنعت هوانوردی ، مقالاتی نو ،جامع و مفید را دراختیارمخاطبان خود قراردهد.